منوی دسته بندی

لوازم جانبی سینی کابل

لوازم جانبی سینی کابل

سینی کابل‌ها دارای لوازم جانبی متفاوت برای اتصال به یکدیگر و برقراری ارتباط میان اجزا هستند. برای نصب سینی کابل‌ها نیز نیازمند ابزار جانبی هستیم. در این قسمت به بررسی این ابزارها و لوازم جانبی می‌پردازیم:

درب سینی کابل: سینی کابل‌ها دارای درب هستند. این درب‌ها به منظور جلوگیری از ریزش آب، گرد و غبار، ورود جانوران و… روی سینی‌ها نصب می‌شوند. درب سینی‌ها دقیقاً متناظر با اندازه عرض سینی کابل انتخاب می‌شوند. درب سینی‌های کابل باری را حمل نمی‌کنند و به همین دلیل می‌توانند دارای ضخامت کمتری نسبت به خود سینی‌ باشند.
رابط سینی کابل: سینی کابل ها برای اتصال به یکدیگر نیازمند رابط هستند. رابط‌ها سینی‌های کابل را به یکدیگر وصل می‌کنند و درحقیقت درز بین دو سینی را پر می‌کنند.
زانو سینی کابل: زانویی سینی برای مکان‌هایی که نیاز به نصب سینی به صورت L شکل است، کاربرد دارد. زانویی در حقیقت همان رابط سینی در قسمت‌های کنج است.
سه راهی و چهارراهی سینی: سه راهی و چهارراهی سینی کابل برای ارتباط دادن چند سینی در یک مرکز کاربرد دارند. ممکن است در طی مسیر نصب سینی کابل، نیاز به عبور سینی از سه یا چهار مسیر وجود داشته باشد که در این صورت لازم است از این ابزار استفاده کنیم.
ساپورت سینی کابل: ساپورت‌ها وظیفه تحمل و نصب سینی کابل‌ها را بر روی خود برعهده دارند. ساپورت‌ها دارای زوایای مختلفی هستند و به سه دسته زمینی، دیواری و سقفی تقسیم می‌شوند که می‌توانند به صورت ثابت یا قابل تنظیم نصب شوند.
نردبان کابل: نردبان کابل همانطور که از اسمش پیداست، وسیله‌ای به شکل نردبان ساخته شده از ورق آهن است که وظیفه هدایت و انتقال سیم و کابل برق را برعهده دارد.

سینی کابل,سینی کابل نردبان کابل,فروشنده سینی کابل نردبان کابل,تولیدکننده سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل نردبان کابل,فروشنده سینی کابل نردبان کابل,تولیدکننده سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل نردبان کابل,فروشنده سینی کابل نردبان کابل,تولیدکننده سینی کابل نردبان کابل,

نظرات بسته شده است.

preloader
برق تاج ، خوش آمدید