منوی دسته بندی

مراحل تولید نردبان کابل

مراحل تولید نردبان کابل

•برش ورق

برش ورق نردبان هایی که در ساخت به کار برده می شوند از جنس ورق فولادی سیاه و یا گالوانیزه اصل می باشد. برش اجزا این فراورده ها با سیستم برش حاوی محور CNC و در طول های ۲ یا ۳ متر صورت می گیرد.

•پانچ نمودن ورق

یکی از مراحل تولید نردبان پانچ نمودن ورق می باشد. پانچ نمودن ورق این محصولات و حفره کاری بخش هایی از آن که برای پیوستگی یا مسدود نمودن سیم سوراخ می شوند، معمولا به وسیله سیستم CNC و در برخی بخش های تولیدی به وسیله پرس ضربه ای انجام می گیرد.

•خمکاری نردبان کابل

خمکاری نردبان ها با بهره گیری از سیستم‌های خمکاری اتوماتیک از قبیل دستگاه‌های خم برک و در درجه ها و زاویه های متنوع با دقت به قطر و ضخامت ورق به کار برده شده به شیوه چهار خم یا شش خم صورت می گیرد.

•جوشکاری قطعات

از دیگر مراحل تولید آن مربوط به جوشکاری قطعات می باشد. در این مرحله جوشکاری قطعات از طریق بخش جوش و با ملاحظه به گونه و قطر ورق به کار برده شده به وسیله سیستم جوش CO2 صورت می گیرند.

معمولا اجزای اتصالات و فیتینگ ها احتیاج به جوشکاری دارند که بایستی پس از اعمال جوشکاری بر روی نقطه جوش در فرآورده گالوانیزه سرد با اسپری روی پوشانده شوند.

• بازرسی قطعات

بررسی و نظارت اجزا این نردبان ها معمولا در ۴ وهله انجام می شود:
بررسی اولیه نردبان
بررسی در زمان ساخت نردبان
بررسی این محصولات بعد از اعمال گالوانیزاسیون
بررسی پایانی نردبان

سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,

نظرات بسته شده است.

preloader
برق تاج ، خوش آمدید