منوی دسته بندی

انواع مختلف نردبان کابل

انواع مختلف نردبان کابل

نردبان کابل دارای مدل های مختلفی است که هر کدام به تناسب مدلی که دارد از آن استفاده بهینه خواهد شد.

شاخه مستقیم

یکی از اصلی ترین و مهمترین نوع نردبان های کابل را می توان نوع شاخه مستقیم دانست. کلیه نردبان هایی که در یک جهت قرار دارند و از یک خط مستقیم پیروی می کنند بدون در نظر گرفتن مقدار طولی آن و یا ضخامتی که باید داشته باشد، در زمره این نوع قرار می گیرد. به طور معمول میزان طولی که این مدل دارند حدود دو الی سه متر است و مقدار ۲۵ سانتی متر برای هر پله آن فاصله تعیین شده است.

نردبان سه راهی

زمانی که فرد می خواهد دو نقطه را از مبدا به مقصد متصل نماید امکان دارد در بین راه به انشعاباتی برخورد کند و نیاز باشد که در طول مسیر تعدادی از کابل ها رو خروج دهد و یا اینکه در میانه راه کابل هایی را اضافه کند. در مدل سه راهی و در قسمت وسط آن مکانی تعبیه شده است که نصاب می تواند به انشعابی که می خواهد ایجاد کند دسترسی پیدا کند.

نردبان زانویی

برای آنکه از میزان آسیب های وارده به نردبان ها کاسته شود، در برخی موارد از مدل هایی استفاده می کنند که به شکل نیم دایره و زاویه دار می باشند. بهره مندی از این مدل باعث کمتر شدن تنش های فیزیکی بین سیم ها می شود و از بروز خطرات جلوگیری می کند.

نردبان چهار راهی

نحوه کارکرد این مدل تقریبا مانند نوع سه راهی است و برای مکان هایی استفاده می شود که بیشتر از یک خروجی نیاز دارند. عمده مکان هایی که از آن بهره گرفته می شد در مرکز سقف است که بیشتر نقش ترمینال را ایفا می کند.

نردبان عمودی

وظیفه این مدل بالا و پایین کردن کابل های در ارتفاع هایی است که امکان دسترسی آسان به آنها وجود ندارد و به وسیله این تجهیزان می توان به آسانی کلیه سیم و کابل ها را هدایت کرد. برق تاج با سابقه بسیار زیادی که در زمینه تولید محصولات نردبان کابل و سینی کابل دارد می تواند با کلیه ارگان ها و ادارات و همچنین افراد حقیقی و حقوقی همکاری خوبی را داشته باشد.

سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,سینی کابل نردبان کابل,سینی کابل,سینی کابل و نردبان کابل,

نظرات بسته شده است.

preloader
برق تاج ، خوش آمدید